دلم می خواد صداش کنم
وبلاگ تنهایی جی اف اس
تاريخ : دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:, | نویسنده : jfs

 دلم می خواد صداش کنم

وقتی کسی رو ندارم

وقتی هوایی ندارم

دلم می خواد صداش کنم

وقتی تنهایی رو دارم

کسی رو کنارم ندارم

دلم می خواد صداش کنم

وقتی آرزویی ندارم

آرزوی چیزی رو که ندارم رو دارم

دلم می خواد صداش کنم

وقتی همش غم باهامه

بخوام نباشه هم نمی شه

دلم می خواد صداش کنم

حرف دلم رو بهش بگم

صدای قلبم رو بشنوه

خالی بشم حرفی واسه گفتن نمونه

دلم می خواد صداش کنم

بیاد نوازشم کنه

آروم بشم اشک چشامو پاک کنه

دلم می خواد صداش کنم

بیاد دستامو بگیره، صداش کنم نگام کنه، دیگه رهام نکنه

دلم میخواد صداش کنم

بیاد کنارم بشینه

سرم رو بزارم رو شونه هاش، گریه کنم

تا جا داره اشک بریزم

دلم می خواد صداش کنم

بهش بگم دوسش دارم

حیف دلم نیست بشکنه

دلم میخواد صداش کنم

وقتی که بارون می باره

پناهمون یه چتر باشه

دلم می خواد صداش کنم

وقتی دلم گرفت اونم باشه

مثل حالا..... ولی اون نیست

شاید صدام در نمی آد

شاید صدام در نمی آد

شاید..................

 

جی اف اس           JFS

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

یه دوست
ساعت13:57---7 خرداد 1392
کاش یادت نرود که در این نقطه پر رنگ وبزرگ بین بی باوری آدمها یک نفر می خواهد که تو خندان باشی نکند کنج هیاهوی زمان غم بخوری ؟؟ زیاد غمگین می نویسی ... ننویس ..غمگین ننویس
پاسخ: یادم هست که چه دوستانی داشتم یادم هست که چه کسایی ۀرزوی خندیدن من رو داشتن و یادم هست که چه طور مرا فراموش کردند ممنون از لطفت دوست عزیز


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



اسلایدر

دانلود آهنگ